sunnuntai 23. elokuuta 2009

Kesäloma

Kesäloma meni mukavasti, mutta nopeasti. Kesäkuussa olin pitkään mummulla hoidossa. Isäntäperhe ei jäänyt sinne, mutta hauskaa oli. Joka päivä sai leikkiä Fannin kanssa ja Iiriskin kävi siellä kylässä. Kuvia mulla ei ikävä kyllä siitä ole. Kuitenkin oli ihanaa, kun perhe tuli minua hakemaan. Olin tosi onnellinen. Sen jälkeen olemmekin olleet koko ajan yhdessä.


Lomalla me oltiin mökillä, käytiin Savossa ja oltiin ihan vaan kotona. Lasten kanssa on kiva leikkiä pihalla ja terassilla on kiva vaan olla ja löhöillä auringon paisteessa. Välillä kyllä pitää mennä varjoon ja käydä juomassa. Onneksi meillä on järvi lähellä, jotta pääsee uimaan. Mä opin kesällä sen homman. Ensin halusin vain tassuja kastella, mutta nyt mä olen jo aika mestari uimari.





Fanni vietti koko kesän mummun luona. Aina kun me käytiin siellä, meillä oli kivat painileikit. Eka päivä juostiin ihan koko ajan. Toisena pidettiin välillä taukoa. Fanni muutti talveksi taas Rovaniemelle. Toivottavasti nähdään pian.

Arki on välillä aika tylsää. Nyt mä muistan, että keväällä oli vähän samanlaista. Tytöt on päivät koulussa ja monesti lähtevät niiden toisten reppujen kanssa vielä iltapäiväksi johonkin. Heissä on joku kumma haju sen jälkeen, kun tulevat takaisin. Ihan kuin keväällä, kun maa oli vielä jäässä. Mutta eihän jäätä näin kesällä ole missään. Illalla tytöt tekevät läksyjä, eivätkä ehdi aina leikkimään. Minä autan myös joskus niiden teossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti