maanantai 30. marraskuuta 2009

Joulukuu alkaa

Meillä oli lauantaina pikkujoulut. Sain maistaa kinkkua ja pipareita. Meillä paistettiin molempia. Nam. Meille vaihdettiin punaiset verhot ja pikku valoja on jokapuolella. Jänniä juttuja. Vielä jännempää olis se, kun joku kävi meidän terassilla, kun ihmiset oli saunassa. Mä pidin vahtia, kun kinkku oli siellä jäähtymässä. En kuitenkaan nähnyt ketään, mutta varmasti siellä oli joku. Pari pakettia oli ilmestynyt. Tytöille oli lahjat ja mä sain siankorvan! Se oli jännää se.

Sunnuntaina oli appekerhomme tapaaminen Laukaassa. Paikalla oli mun lisäksi Basso sekä Manta ja Billa. Golf-kenttä oli ihana paikka juosta! Kuvassa Bassolla on jotain asiaa.



Edellisenä viikonloppuna kävimme koko perheellä Jyväskylän Paviljongissa koiranäyttelyssä. Nyt se homma oli mulle jo tuttua. Siellä me Lulun kanssa taas pyörähdettiin kehässä. Edin kanssa ei ollut muita poikapentuja. Aika kehäkettuja jo olemme. Tämän jälkeen ei kisaillakaan enää pentusarjassa. Mä voitin tällä kertaa Lulun, mutta ei hänkään huonoja arvosteluja saanut. Saimme molemmat KP:n. Olin VSP-pentu, mutta Edi sai ROPin. Ja nyt mä sain sen pokaalin, samanlaisen kuin tytöillä! Oli muuten jännä juttu, kun me kuljettiin tiheässä ihmisvilinässä ja mua vähän jännitti se ahtaus. Sitten mä haistoin jotain tuttua ja toden totta; Tuija! Ihana oli taas haistaa pitkästä aikaa. Sen jälkeen mua ei jännittänyt enää se paikka. Tavattiin muitakin tuttuja ja olihan se aikamoinen päivä. Kivaa oli, mutta oli tosi kiva päästä kotiinkin. Näyttelystä Tuijan kertomana. Kuvassa poseerataan Edin kanssa pokaalien kera.



Tosin en mä lepäämään päässyt, kun Fanni oli ilmestynyt meille sillä aikaa. Kyllä me tytöt taas juostiin! Ei siitä meinannut loppua tulla sisälläkään. Meillä oli muutenkin aika hässäkkää, kun oli talo täynnä vieraita. Fanni muuten tulee meille taas keskiviikkona.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti